6/27/10

B Coupe from Holland




Algemene gegevens
Merk: Opel
Model: Rekord
Jaar: 1965
Kleur: Orgineel Beige metallic
Motor: Orgineel 1900L

Beschrijving

Deze 65er B Coupe heb ik in 2000 aangeschaft en 2 jaar zonder problemen met veel plezier in gereden. Totdat mijn vader de naam van zijn busje iets te nauw nam en zijn RAM Van in de zijkant parkeerde!! :(
Sindsdien is het een restauratie project… het eeuwige restauratie project! ;)

De bedoeling is om van deze B Coupe een lowrider te maken.
Motor swap, de bedoeling was om er een 3.0i/6 met 4 traps automaat in te leggen, maar van dat idee ben ik inmiddels afgestapt. Waarschijnlijk komt er een C20LET in (2.0i turbo van calibra)

Ooit…..

Complete restauratie verslag te zien op http://www.cobrasoft.nl/mycars/rekord



Source

4 comments:

  1. Super mooie auto!! ik ga zelf nu ook een projectje beginnen.

    Wat voor velgen heb je erop zitten?
    merk/type/maat?

    gr

    ReplyDelete
  2. Hello, spreek ik het geen Nederlands.
    Deze auto is geen mijn!

    Tevreden om e-mail voor meer informatie hier te contacteren:
    http://www.cobrasoft.nl

    ReplyDelete
  3. Deze Opel had ik in Roosendaal gekocht en is van mij geweest van 1988 tot 1992.
    Nu woon ik in Barcelona, Spanje.
    Leuk om hem weer terug te zien in internet, ik zie dat die onder goeden handen is.
    De velgen zijn American Racing Weels met Spinners.
    Ik kan er heel veel over vertellen als je wil.

    Roberto Martinez.

    extreme.martinez@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Hello Roberto,
    It's nice to see that you found your old car here!

    ReplyDelete